--- Obchodík Staré Časy je presťahovaný na adresu Kasárenská 217, 90050 Kráľová pri Senci! ---
Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 50,00 EUR a máte dopravu ZADARMO
  1. Úvod
  2. Ako nakupovať
  3. Obchodné podmienky
Novinky
21.02.2021
FUSION Mineral Paint - absolútna novinka na Slovenskom trhu!
Že ste ich ešte nevyskúšali? Tieto farby zažívajú na svetovom trhu s farbami na nábytok naozajsný boom! A nie sa čo diviť, vyskúšajte ich a už s nimi ... čítať celé
05.02.2021
Keramické vešiaky do vidieckeho interiéru
Taký vešiak sa vždy hodí, tieto vešiaky sú však zároveň aj krásnym doplnkom v interiéri :) Vyberte si podľa svojho gusta :) KERAMICKÉ VEŠIAKY   čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
Ako namaľovať kuchyňu
15.11.2022
Ako namaľovať kuchyňu
Kuchyňa je srdcom každej domácnosti, každý jej člen v nej trávi veľa času. Preto sa kuchyniam dostáva pri zariaďovaní domácnosti asi najväčšia pozorno... čítať celé
Návod na maľovanie s Fusion Mineral Paint
24.06.2022
Návod na maľovanie s Fusion Mineral Paint
Chcete si namaľovať nábytok ale bojíte sa, že povrch nebude vyzerať "profesionálne"? Objavujú sa vám vo farbe ťahy štetcom alebo neželaná textúra? Vyh... čítať celé
Koľko vrstiev farby budem potrebovať?
30.08.2021
Koľko vrstiev farby budem potrebovať?
Asi najčastejšia otázka od vás je: "Koľko vrstiev farby budem musieť dať? Stačí jedna vrstva?..." 🖌🖌🖌 čítať celé
Zobraziť všetky články
Chcem odoberať newsletter

Obchodné podmienky

 

Prevádzkovateľ internetového portálu www.stare-casy.sk:

Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy
Kráľová pri Senci 217
900 50 Kráľová pri Senci
Slovensko

IČO: 50 930 346
DIČ: 1123470777
IČ DPH: SK1123470777

Zapísaná v: Okresný súd Senec, Ž. R. Č.: 140/21332

Definícia pojmov

Predávajúci:

Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy
Kráľová pri Senci 217
900 50 Kráľová pri Senci
email: martinasimonekova@gmail.com
telefón: +421 903 429 777
Slovensko (ďalej aj Sídlo)

ČO: 50 930 346
DIČ: 1123470777
IČ DPH: SK1123470777

 

Zodpovedná osoba a kontakt:
Martina Šimoneková
tel.: + 421  903 429 777
email: martinasimonekova@gmail.com

Kupujúci:
Osoba, ktorá nakupuje v elektronickom obchode na portáli www.stare-casy.sk

Hotový nábytok:
Hotový nábytok je už používaný nábytok (nie nový), ktorý bol opravený a dekorovaný Predávajúcim.

1) O registrácii

Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v eshope www.stare-casy.sk Prevádzkovateľa a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.

Vyjadrením súhlasu so zasielaním marketingových emailov  Kupujúci súhlasí so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu www.stare-casy.sk. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: martinasimonekova@gmail.com alebo na uvedenej pevnej adrese.

Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu Kupujúceho i Predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho). Od tohto momentu medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je Kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet maximálne do 10 (desiatich) pracovných dní od pripísania kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné.  O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade Dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno objednávky

Storno objednávky pred jej odoslaním môžete vykonať e-mailom na mail martinasimonekova@gmail.com prípadne telefonicky na telefónnom čísle 0903 429 777. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

3.1) Doručenie tovaru (okrem Hotového nábytku)

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť si  osobne  počas otváracích hodín v prevádzke. Osobný odber je vždy bez poplatku. Objednávku je nutné vyzdvihnúť do 5 pracovných dní, inak si predávajúci vyhradzuje právo odstúoiť od zmluvy a objednávku zrušiť.

Doručenie Slovenskou poštou

Poštovné a balné je účtované nasledovne (neplatí pre Hotový nábytok):

Služba expres kuriér na adresu v rámci Slovenskej republiky do 10 kg - 5,50 € s DPH

Služba doručenie do Balíkoboxu Slovenskej pošty - 3,5 € s DPH. Rozmery balíka sú obmedzené do rozmeru 60x50x45 cm. Ak bude zásielka presahovať niektorý z týchto rozmerov, balík bude odoslaný službou Expres kuriér na adresu po doplatení nákladov na prepravu.

Poplatok za platbu dobierkou 2 € s DPH

V prípade potreby doručenia balíka presahujúceho vyššie uvedenú hmotnosť (10  kg) bude cena doručenia tovaru dohodnutá individuálne a musí byť odsúhlasená zo strany Predávajúceho a Kupujúceho.

V prípade ak celková suma objednávky doručovanej na území Slovenskej republiky presiahne 50€ s DPH vrátane, a cena objednávky doručovanej na území Českej republiky presiahne 150 € s DPH vrátane, poštovné a balné pri službe expres kuriér na adresu nebude účtované (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0 €). Táto zľava z poštovného a balného však môže byť v odôvodnených prípadoch zrušená zo strany Predávajúceho, pričom o tejto skutočnosti bude Kupujúci informovaný bez zbytočného odkladu. Cena poštovného a balného bude v takomto prípade určená vzájomnou dohodou Kupujúceho a Predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo neudeliť zľavu z poštovného a balného a vyžiadať platbu vopred na účet za tovar a poštovné v prípade, ak Kupujúci v minulosti neprevzal zásielku zaslanú na dobierku, vrátil tovar bez udania dôvodu, pričom Predávajúcemu vznikla škoda na poštovnom a spätnom poštovnom za zásielku.

Zľava z poštovného neplatí pre Hotový nábytok!

 

3.2) Doručenie Hotového nábytku

Cena a spôsob doručenia hotového nábytku je dohodnutá vždy pred samotnou expedíciou tovaru a musí byť potvrdená zo strany Kupujúceho a Predávajúceho. V prípade osobného odberu sa poštovné a balné neúčtuje (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0€).

Zľava z poštovného pri objednávke v hodnote nad 100 € sa nevzťahuje na kúpu nábytku (poštovné zadarmo). Napriek tomu ak spraví Kupujúci objednávku nábytku v hodnote nad 100 €, systém automaticky nastaví poštovné na 0 €. Ako spôsob platby je nutné zvoliť Prevod na účet (nie platbu prostredníctvom platobnej brány, na dobierku nábytok Predávajúci neposiela). Cena prepravy je pri každom kuse nábytku individuálna, Predávajúci ju oznámi mailom Kupujúcemu. Ak Kupujúci cenu odsúhlasí, pošle Predávajci Výzvu k platbe s aktualizovanou sumou poštovného.

3.3) Poškodenie zásielky

V prípade doručenia poškodeného balíka nie je Kupujúci povinný balík prevziať od doručovateľa/kuriéra. Prebraté balíky je Kupujúci povinný okamžite po prebratí rozbaliť. Ak je obsah balíka poškodený, reklammáciu balíka je potrebné podať u prepravcu - v prípade Slovenskej pošty na najbližšej pobočke pošty do 24 hodín od prebratia zásielky, zásielku aj s prepravným obalom je kupujúci povinný priniesť na poštu - Poštové podmienky a Reklamačný poriadok Slovenskej Pošty. Prípadné nezrovnalosti v obsahu balíka je potrebné reklamovať do 24 hodín u Predávajúceho. Reklamáciu bez zbytočného zdržania pošlite na mail martinasimonekova@gmail.com s pripojenou zreteľonou fotografiou rozbaleného obsahu balíka.

 Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Predávajúci zodpovednosť.

3.4) Odoslanie a doručenie zásielky

Odoslanie objednávky je zvyčajne do troch pracovných dní od objednania, ak je tovar označený "skladom" a  obvykle najneskôr do 30 dní od objednania, ak je tovar označený na objednávku. Tieto lehoty sa môžu v ojedinelých prípadoch predĺžiť, o ich predĺžení bude Kupujúci informovaný Predávajúcim.

Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci deň od odoslania pri službe  Expres kuriér na adresu. O odoslaní je Kupujúci informovaný automatickým e-mailom. Kupujúci berie na vedomie, že lehota jdoručenia nie je v moci Predávajúceho. Kuriérska spoločnosť si vyhradzuje právo na predĺženie lehoty doručenia (napríklad v období pred Vianocami z dôvodu veľkej vyťaženosti).

4) Záruka

Daňový doklad je zasielaný elektronicky. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade.

V prípade Hotového nábytku platí záručná doba stanovená zákonom. Kupujúci však musí prihliadať na prirodzené opotrebenie už pri predaji, ktoré však nie je možné považovať za vadu nábytku, pretože Hotový nábytok už bol používaný často aj niekoľko rokov až desaťročí. Predávajúci nemá presnú informáciu o dĺžke s spôsobe predchádzajúceho používania a skladovania.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou – všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí Kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“),  má Kupujúci právo na to, aby Predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky Kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak Kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6) Právo Kupujúceho odstúpiť od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Sídla. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, kúpnu cenu, okrem nákladov na doručenie tovaru k Vám. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
 
Platba za zakúpený tovar bude Kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr a zároveň v závislosti od zvoleného spôsobu platby po pripísaní finančných prostriedkov na účet Predávajúceho. Tovar neposielajte späť na dobierku.
 
Zašlite nám tovar späť na adresu sídla spoločnosti alebo ho prineste na adresu našej prevádzky alebo odovzdajte  [ak ste na prevzatie tovaru splnomocnili určitú osobu, doplňte jej meno a adresu osoby] najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
 
Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.

Kupujúci zodpovedá iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má Kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade Kupujúci kontaktuje Predávajúceho a vo formulári na odstúpenie od zmluvy uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť odoslané najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí Predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí Kupujúci poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané.

Právo na odstúpenie od zmluvy Kupujúci nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii, na tovar dodávaný na objednávku - takýto tovar má v názve alebo v texte uvedené "na objednávku".

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu Sídla zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite kartónovú škatuľu a výplň, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k rozbitiu, vyliatiu, polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky.

Stiahnite si formulár_na_odstúpenie_od_zmluvy

7) Spôsoby úhrady

Platba vopred na účet – pri výbere tejto možnosti obdržíte údaje potrebné k platbe cez internet banking. Tovar budem expedovať po obdržaní platby na bankový účet. Platbu vykonajte do 5 pracovných dní.

 

Platba prostredníctvom Platobnej brány GoPay - okamžitá platba pri vytvorení objednávky. Tovar bude expedovaný v najbližšom možnom termíne.

Dobierka – objednaný tovar uhradíte pri prevzatí v hotovosti/platobnou kartou. Pri výbere spôsobu platby na dobieku Vám bude účtovaný poplatok 2 €.

Platba v obchode pri osobnom odbere – za tovar zaplatíte pri osobnom odbere v prevádzke Staré Časy. Platba je možná v hotovosti alebo platobnou kartou.

Platby v eshope je možné vykonať aj v mene CZK. Takáto platba je však možná iba v prípade platby cez Platobnú bránu alebo Prevodom na účet Predávajúceho. Objednávka na dobierku bude vždy účtovaná v mene EUR.

Tovar, pri ktorom je uvedené "na objednávku" je možné uhradiť iba Platbou vopred na účet alebo Platobnou bránou. Tovar bude objednaný až po pripísaní celej platby na účet Predávajúceho!

8) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

9) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: O reklamácii nás predom informujte telefonicky na čísle 0903429777 alebo mailom na martinasimoneova@gmial.com. Zašlite výrobok na adresu – Kasárenská 217, 900 50 Kráľová pri Senci. Preprava je hradená stranou Kupujúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe a reklamačný formulár. Vždy prosím použite kartónovú škatuľu a výplň, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k rozbitiu, vyliatiu, polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS.

V prípade reklamácie vypíšte prosím tento formulár, ktorý prilože k reklamovanému tovaru.

Reklamačný formulár

10) Ochrana osobných údajov, zhromažďovanie  informácií o kupujúcich

10.1) Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, odoslaním Objednávky potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa bydliska, e-mailová adresa, telefónne číslo, IČO, DIČ, IČ DPH sú presné a pravdivé. Spracúvanie uvedených osobných údajov sa vykonáva na právnom základe, ktorým je spracúvanie osobných údajov nevyhnutných na plnenie Zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je Kupujúci v zmysle ustanovenia čl. 6 bod 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). Účelom spracúvania osobných údajov je zhromažďovanie, uchovávanie a spracúvanie osobných údajov Predávajúcim a ich použitie na fakturačné účely a ďalšie úkony spojené so spracovaním Objednávky alebo úkony spojené s poskytovanou Službou, vrátane neskoršej komunikácie s Kupujúcim (reklamácia, odstúpenie od zmluvy a pod.). Kupujúci  nesie plnú zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou poskytnutých osobných údajov.

10.2) Predávajúci je oprávnený spracúvať osobné údaje nad rozsah uvedený v bode 10.1. týchto VOP a ktorých spracúvanie nie je zlučiteľné s právnym základom uvedenom v bode 10.1. týchto VOP, len na základe predchádzajúceho súhlasu poskytnutého Kupujúcim dobrovoľne a na vopred stanovený účel, rozsah a dobu. Kupujúci má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia Predávajúcemu.

10.3) Predávajúci sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo rozsah nutný na spracovanie Objednávky alebo dodanie objednanej Služby. Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám.

10.4) Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platných právnych predpisov, najmä Zákona o ochrane osobných údajov.

10.5) Predávajúci sa zaväzuje vykonať všetky kroky potrebné k čo najvyššiemu zabezpečeniu osobných údajov

10.6) Predávajúci v súlade s ustanovením čl. 13 GDPR oznamuje Kupujúcemu ako dotknutej osobe nasledovné informácie:

10.6.1) Identifikačné údaje Predávajúceho: Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy, Kasárenská 217, 900 50 Kráľová pri Senci. Predávajúceho je možné kontaktovať na emailovej adrese  martinasimonekova@gmail.comalebo telefonicky na čísle: +421 903 429 777.

10.6.2) Kontaktné údaje zodpovednej osoby: Martina Šimoneková, emailová adresa martinasimonekova@gmail.com, :+421 903 429 777.

10.6.3) Účel, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov, je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.4) Zoznam osobných údajov je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.5) Predávajúci uchováva osobné údaje na dobu 10 rokov.

10.6.6) Kupujúci má právo požadovať od Predávajúceho prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov alebo právo na obmedzenie osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť osobných údajov.

10.6.7) Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov.

10.6.8) Poskytnutie osobných údajov uvedených v bode 10.1. Kupujúcim je potrebné pre uzavretie Zmluvy alebo poskytnutie Služby.

10.7) Informácie o právach dotknutej osoby – Kupujúceho: 
Osoba poskytujúca osobné údaje (dotknutá osoba – Kupujúci) má v zmysle ustanovenia čl. 15 až 22 a čl. 34 GDPR nasledovné práva

10.7.1) Právo na prístup k osobným údajom podľa čl. 15 GDPR :Dotknutá osoba má právo získať od Predávajúceho potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a k informáciám uvedeným v bode 10.8.

10.7.2) Právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

10.7.3) Právo na výmaz osobných údajov podľa čl 17 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak:

  1. osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,
  2. dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,
  3. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu,
  4. osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,
  5. je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa GDPR, Zákona o ochrane osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
  6. sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.

10.7.4) Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa čl. 18 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak:

  1. dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho Predávajúcemu overiť správnosť osobných údajov,
  2. spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,
  3. Predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku,
  4. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane Predávajúceho prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.
    Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je Predávajúci povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.

10.7.5) Na základe čl. 19 GDPR  je Predávajúci v prípade, ak to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.

10.7.6) Právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl. 20 GDPR : Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla Predávajúcemu, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi.

10.7.7) Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa čl. 21 GDPR : Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov Predávajúceho alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom.

10.7.8) Na základe čl. 22 GDPR  má dotknutá osoba právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

10.7.9) Na základe čl. 34 GDPR  má dotknutá osoba právo, aby jej Predávajúci bez zbytočného odkladu oznámil porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.

10.8) Poskytnutie informácií dotknutej osobe

10.8.1) Predávajúci je povinný  poskytnúť dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13 GDPR a oznámenia podľa čl 15 až 22 a čl. 34 GDPR , ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informácie môže Predávajúci poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Predávajúci je pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až 22 GDPR  povinný poskytnúť dotknutej osobe súčinnosť.

10.8.2) Predávajúci je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu 1 do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže Predávajúci v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Predávajúci je povinný informovať o každom takom predĺžení dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.

10.8.3) Informácie podľa bodu 1 poskytuje Predávajúci bezodplatne.

10.8.4) Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, Predávajúci môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.

10.9) Obmedzenie práv dotknutej osoby 
O obmedzení práv dotknutej osoby v súlade a podľa čl. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochrane osobných údajov Predávajúci informuje dotknutú osobu, ak tým nie je ohrozený účel obmedzenia.

11) Karta bezpečnostných údajov k výrobkom Chalk Paint

Kupujúci vyjadrením súhlasu s týmito obchodnými podmienkami potvrdzuje, že sa oboznámil s kartami bezpečnostných údajov k výrobkom Chakl Paint. Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na Prevádzke Predávajúceho a sú súčasťou všeobecných obchodných podmienok.

Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na webovej stránke predávajúceho.

12) Organizovanie Workshopov (kurzov maľovania)

Predávajúci organizuje pre Kupujúcich kurzy maľovania – Workshopy. Registrácia na Workshop je možná na portáli www.stare-casy.sk. Registrácia na Workshop je záväznou objednávkou služby. Platbu za Workshop musí Kupujúci vykonať vopred prevodom na účet najneskôr desať (10) dní pred konaním Workshopu. Výzvu na úhradu s uvedením sumy, variabilného symbolu a čísla účtu dostane Kupujúci v emaily potvrdzujúcom registráciu na Workshop. V prípade, že úhrada za Workshop nebude pripísaná na účet Predávajúceho aspoň sedem (7) dní pred plánovaným dátumom konania Workshopu, je Predávajúci oprávnený rezerváciu pre Kupujúceho zrušiť bez náhrady. Cena za Workshop je vždy uvedená pri popise Workshopu a je súčasťou objednávky.

Neúčasť na Workshope

V prípade, že sa Kupujúci nemôže na Workshop z vážnych dôvodov dostaviť, je povinný o tom bezodkladne informovať Predávajúceho. Po vzájomnej dohode sa presunie účasť kupujúceho na workshope na iný vhodný termín, prípadne Predávajúci presunie zaplatený obnos na poukážku na nákup tovaru - peniaze nevracia.  V prípade, že sa Kupujúci Workshopu bez predchádzajúcjeho informovania predávajúceho nezúčastní, je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu storno poplatok vo výške 20% z ceny Workshopu. V prípade platby vopred, bude tento storno poplatok stiahnutý z už vykonanej platby a zostatok prijatej platby bude vrátený na účet Kupujúceho, z ktorého túto úhradu vykonal.

Zrušenie Workshopu zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo Workshop zrušiť. V prípade zrušenia Workshopu budú prihlásení Kupujúci informovaní o zrušení emailom alebo SMS alebo telefonicky. Ak Kupujúci za Workshop, ktorý bol zrušený, zaplatil vopred, bude mu kúpna cena vrátená alebo bude vysporiadaná po vzájomnej dohode.

Zrušenie registrácie na Workshop zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Kupujúcemu registráciu na Workshop bez udania dôvodu o čom bude Predávajúci bezodkladne informovať Kupujúceho. V prípade, že Kupujúci uhradil kúpnu cenu za Workshop vopred, bude mu táto kúpna cena v plnej výške vrátená bezhotovostne na účet, z ktorého úhradu vykonal.

Pokyny k Workshopu

Poplatok za Workshop je za jednu dospelú osobu. Workshopy sú určené iba pre dospelých účastníkov ak nie je v popise workshopu uvedené inak. Prosíme Vás, aby ste so sebou nevodili deti, pretože ich prítomnosť ruší ostatných účastníkov Workshopu. V prípade, že sa na Workshop dostavíte s dieťatom, alebo s inou sprevádzajúcou osobou, Predávajúci si vyhradzuje právo takého účastníka z Workshopu vylúčiť bez náhrady.

 

Obchodné podmienky sú platné od 19.10.2020 do odvolania. V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.  Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše v postavení tzv. reziduálneho subjektu, čo znamená, že bude oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.

Názov subjektu:Slovenská obchodná inšpekcia
Sídlo subjektu:Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27
IČO:17 33 19 27
Dátum zápisu do zoznamu:01. 02. 2016
Adresa na doručovanie:Slovenská obchodná inšpekcia
ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Bajkalská 21/A, p. p. 29
827 99 Bratislava 27
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe:ars@soi.sk
adr@soi.sk
Telefonické číslo:+421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41
Fax:+421 (0)2/53 41 49 96
Poverené fyzické osoby, ktoré v mene subjektu alternatívneho riešenia sporov riešia spory (akademický titul, meno, priezvisko, dĺžka funkčného obdobia)Mgr. Ing. Petra Píšová
Ing. Mária Jurinová
Mgr. Eva Habalová    
Ing. Monika Sartorisová
Mgr. Miloš Šulgan
JUDr. Martina Sujová
Mgr. Peter Liščinský
Mgr. Monika Kapitánová
 
Jazyky, v ktorých je možné podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu a viesť alternatívne riešenie sporuslovenský jazyk
anglický jazyk
Druhy sporov, ktoré subjekt alternatívneho riešenia sporov riešiVšetky spory okrem sporov vyplývajúcich zo:
  • zmlúv o pripojení do distribučnej sústavy,
  • zmlúv o pripojení do distribučnej siete,
  • zmlúv o združenej dodávke elektriny,
  • zmlúv o združenej dodávke plynu,
  • zmlúv o dodávke a odbere tepla,
  • zmlúv o dodávke pitnej vody, a
  • zmlúv o odvádzaní odpadovej vody uzatvorených so subjektom vykonávajúcim regulovanú činnosť podľa osobitného predpisu, a
  • zmlúv o poskytovaní verejných služieb, ktoré sa týkajú kvality a ceny služieb,
  • zmlúv o poskytovaní poštových služieb, ktoré sa týkajú poštových služieb a poštového platobného styku, a
  • zmlúv o poskytovaní finančných služieb.
Dôvody, na základe ktorých subjekt alternatívneho riešenia sporov môže odmietnuť riešiť spor podľa § 13 ods. 4 zákona
  • ak spotrebiteľ podá návrh po uplynutí jedného roka odo dňa  doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal,
  • ak sa spotrebiteľ pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20,- €
  • ak vecou, ktorej sa návrh týka, sa už predtým subjekt zaoberal a spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by vzhľadom na všetky okolnosti bolo zjavne neúčelné
  • ak vzhľadom na všetky okolnosti je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia
Poplatok za začatia alternatívneho riešenia sporovalternatívne riešenie sporov je bezodplatné
Právne predpisy, podľa ktorých postupuje pri riešení sporov
  • zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov,
  • zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 170/2018 Z. z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu  a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 161/2011 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v  platnom znení  (Timesharing)
  • zákon č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach,
  • zákon č. 646/2005 Z. z. o ochrane niektorých rozhlasových programových služieb a televíznych programových služieb a služieb informačnej spoločnosti a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 182/1993 Z. z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v platnom znení
  • zákon č. 136/2010 Z. z. o službách na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom  znení
  • zákon č. 78/2012 Z. z. o bezpečnosti hračiek a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom  znení
  • zákon č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v platnom znení
  • relevantné ustanovenia Občianskeho zákonníka týkajúce sa spotrebiteľských zmlúv,
  • zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 657/2004 Z. z. o tepelnej energetike,
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 261/2004 z 11. februára 2004, ktorým sa ustanovujú spoločné pravidlá systému náhrad a pomoci cestujúcim pri odmietnutí nástupu do lietadla, v prípade zrušenia alebo veľkého meškania letov a ktorým sa zrušuje nariadenie (EHS) č. 295/91
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 1107/2006 z 5. júla 2006 o právach zdravotne postihnutých osôb a osôb so zníženou pohyblivosťou v leteckej doprave
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 1008/2008 z 24. septembra 2008 o spoločných pravidlách prevádzky leteckých dopravných služieb v Spoločenstve
  • Nariadenie EP a R (EÚ) č. 181/2011 zo 16. februára 2011, o právach cestujúcich v autobusovej a autokarovej doprave a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004
  • Nariadenie EP a R (EÚ) č. 1177/2010 z 24. novembra 2010 o právach cestujúcich v námornej a vnútrozemskej vodnej doprave, ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004
Záväznosť a právne účinky výsledku alternatívneho riešenia sporuuzavretá dohoda o vyriešení sporu je pre strany sporu záväzná

 

Obchodné podmienky platné do 18.10.2020:

Prevádzkovateľ internetového portálu www.stare-casy.sk:

Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy
Kráľová pri Senci 217
900 50 Kráľová pri Senci
Slovensko

IČO: 50 930 346
DIČ: 1123470777
IČ DPH: SK1123470777

Zapísaná v: Okresný súd Senec, Ž. R. Č.: 140/21332

Definícia pojmov

Predávajúci:

Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy
Kráľová pri Senci 217
900 50 Kráľová pri Senci
email: martinasimonekova@gmail.com
telefón: +421 903 429 777
Slovensko (ďalej aj Sídlo)

ČO: 50 930 346
DIČ: 1123470777
IČ DPH: SK1123470777

Adresa prevádzky: Staré Časy, Štefánikova 27, 917 01 Trnava (ďalej aj Prevádzka)

Zodpovedná osoba a kontakt:
Martina Šimoneková
tel.: + 421  903 429 777
email: martinasimonekova@gmail.com

Kupujúci:
Osoba, ktorá nakupuje v elektronickom obchode na portáli www.stare-casy.sk

Hotový nábytok:
Hotový nábytok je už používaný nábytok (nie nový), ktorý bol opravený a dekorovaný Predávajúcim.

1) O registrácii

Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v eshope www.stare-casy.sk Prevádzkovateľa a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.

Vyhadrením súhlasu so zasielaním marketingových emailov  Kupujúci súhlasí so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu www.stare-casy.sk. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: martinasimonekova@gmail.com alebo na uvedenej pevnej adrese.

Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka Kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu Kupujúceho i Predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho). Od tohto momentu medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy Kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je Kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet maximálne do 10 (desiatich) pracovných dní od pripísania kúpnej ceny na bankový účet Predávajúceho, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť len pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po Objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade Dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno objednávky

Storno objednávky môžete vykonať e-mailom na mail martinasimonekova@gmail.com prípadne telefonicky na telefónnom čísle 0903 429 777. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky. Objednávku, ktorá už bola expedovaná, nie je možné Stornovať.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami:

3.1) Doručenie tovaru (okrem Hotového nábytku)

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť si  osobne  počas otváracích hodín v prevádzke. Osobný odber je vždy bez poplatku.

Doručenie Slovenskou poštou

Poštovné a balné pri platbe vopred na účet je účtované nasledovne:

malý balík do 500 gramov (posielaný ako  služba doporučený list) – 2,34€

malý balík do 1000 gramov (posielaný ako  služba doporučený list) – 3,30 €

služba balík na adresu do 5 kg - 4,44 €

služba balík na adresu do 10 kg - 5,76 €

služba expres kuriér do 5 kg - 8,52 €

expres kuriér do 10 kg - 8,90 €

Príplatok za dobierku 1,44

V prípade potreby doručenia balíka presahujúceho vyššie uvedenú hmotnosť (10  kg) bude cena doručenia tovaru dohodnutá individuálne a musí byť odsúhlasená zo strany Predávajúceho a Kupujúceho.

V prípade ak celková suma objednávky presiahne 30€, poštovné a balné pri službe balík na adresu nebude účtované (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0 €). Táto zľava z poštovného a balného však môže byť v odôvodnených prípadoch zrušená zo strany Predávajúceho, pričom o tejto skutočnosti bude Kupujúci informovaný bez zbytočného odkladu. Cena poštovného a balného bude v takomto prípade určená vzájomnou dohodou Kupujúceho a Predávajúceho.

Predávajúci si vyhradzuje právo neudeliť zľavu z poštovného a balného a vyžiadať platbu vopred na účet za tovar a poštovné v prípade, ak Kupujúci v minulosti neprevzal zásielku zaslanú na dobierku, pričom Predávajúcemu vznikla škoda na poštovnom a spätnom poštovnom za zásielku.

Zľava z poštovného neplatí pre Hotový nábytok.

3.2) Doručenie Hotového nábytku

Cena a spôsob doručenia hotového nábytku je dohodnutá vždy pred samotmou expedíciou tovaru a musí byť potvrdená zo strany Kupujúceho a Predávajúceho. V prípade osobného odberu sa poštovné a balné neúčtuje (cena poštovného a balného je v tomto prípade 0€).

V prípade doručenia poškodeného balíka nie je Kupujúci povinný balík prevziať od doručovateľa/kuriéra. Prebraté balíky je Kupujúci povinný okamžite po prebratí rozbaliť. Ak je obsah balíka poškodený, reklammáciu balíka je potrebné podať u prepravcu - v prípade Slovenskej pošty na najbližšej pobočke pošty do 24 hodín od prebratia zásielky, zásielku aj s prepravným obalom je kupujúci povinný priniesť na poštu.

 Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Predávajúci zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania pri službe balík na adresu alebo 1 deň od odoslania pri službe expres kuriér. O odoslaní je Kupujúci informovaný e-mailom.

4) Záruka

Daňový doklad je zasielaný elektronicky. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade.

V prípade Hotového nábytku platí záručná doba stanovená zákonom. Kupujúci však musí prihliadať na prirodzené opotrebenie už pri predaji, ktoré však nie je možné považovať za vadu nábytku, pretože Hotový nábytok už bol používaný často aj niekoľko rokov. Predávajúci nemá presnú informáciu o dĺžke predchádzajúceho používania a skladovania.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou – všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí Kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“),  má Kupujúci právo na to, aby Predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky Kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak Kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6) Právo Kupujúceho odstúpiť od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Kupujúci alebo kupujúcim určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Sídla. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
 
Platba za zakúpený tovar bude Kupujúcemu uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr. Tovar neposielajte späť na dobierku.
 
Zašlite nám tovar späť na adresu sídla spoločnosti alebo ho prineste na adresu našej prevádzky alebo odovzdajte  [ak ste na prevzatie tovaru splnomocnili určitú osobu, doplňte jej meno a adresu osoby] najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
 
Priame náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.

Kupujúci zodpovedá iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má Kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade Kupujúci kontaktuje Predávajúceho a vo formulári na odstúpenie od zmluvy uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí Predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí Kupujúci poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže Predávajúci uplatniť na Kupujúcom právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci Kupujúcemu v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť Kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

Právo na odstúpenie od zmluvy Kupujúci nemá, v prípade zmlúv:

na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia, na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho, na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu, na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal, na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

  • Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu Sídla zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky.

Stiahnite si formulár_na_odstúpenie_od_zmluvy

7) Spôsoby úhrady

Platba vopred – pri výbere tejto možnosti obdržíte údaje potrebné k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet.

Dobierka – objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti/platobnou kartou. Pri spôsobe platby na dobieku Vám bude účtovaný poplatok 1,40 €.

Osobný odber – za tovar zaplatíte pri osobnom odbere. Platba je možná v hotovosti alebo platobnou kartou.

8) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

9) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu – Kasárenská 217, 900 50 Kráľová pri Senci. Preprava je hradená stranou Predávajúceho. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS.

V prípade reklamácie vypíšte prosím tento formulár, ktorý prilože k reklamovanému tovaru.

Reklamačný formulár

10) Ochrana osobných údajov, zhromažďovanie  informácií o kupujúcich

10.1) Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, odoslaním Objednávky potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa bydliska, e-mailová adresa, telefónne číslo, IČO, DIČ, IČ DPH sú presné a pravdivé. Spracúvanie uvedených osobných údajov sa vykonáva na právnom základe, ktorým je spracúvanie osobných údajov nevyhnutných na plnenie Zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je Kupujúci v zmysle ustanovenia čl. 6 bod 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR“). Účelom spracúvania osobných údajov je zhromažďovanie, uchovávanie a spracúvanie osobných údajov Predávajúcim a ich použitie na fakturačné účely a ďalšie úkony spojené so spracovaním Objednávky alebo úkony spojené s poskytovanou Službou, vrátane neskoršej komunikácie s Kupujúcim (reklamácia, odstúpenie od zmluvy a pod.). Kupujúci  nesie plnú zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou poskytnutých osobných údajov.

10.2) Predávajúci je oprávnený spracúvať osobné údaje nad rozsah uvedený v bode 10.1. týchto VOP a ktorých spracúvanie nie je zlučiteľné s právnym základom uvedenom v bode 10.1. týchto VOP, len na základe predchádzajúceho súhlasu poskytnutého Kupujúcim dobrovoľne a na vopred stanovený účel, rozsah a dobu. Kupujúci má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia Predávajúcemu.

10.3) Predávajúci sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo rozsah nutný na spracovanie Objednávky alebo dodanie objednanej Služby. Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám.

10.4) Všetky osobné údaje sú chránené v zmysle platných právnych predpisov, najmä Zákona o ochrane osobných údajov.

10.5) Predávajúci sa zaväzuje vykonať všetky kroky potrebné k čo najvyššiemu zabezpečeniu osobných údajov

10.6) Predávajúci v súlade s ustanovením čl. 13 GDPR oznamuje Kupujúcemu ako dotknutej osobe nasledovné informácie:

10.6.1) Identifikačné údaje Predávajúceho: Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy, Kasárenská 217, 900 50 Kráľová pri Senci. Predávajúceho je možné kontaktovať na emailovej adrese  martinasimonekova@gmail.comalebo telefonicky na čísle: +421 903 429 777.

10.6.2) Kontaktné údaje zodpovednej osoby: Martina Šimoneková, emailová adresa martinasimonekova@gmail.com, :+421 903 429 777.

10.6.3) Účel, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov, je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.4) Zoznam osobných údajov je uvedený v bode 10.1. tohto článku.

10.6.5) Predávajúci uchováva osobné údaje na dobu neurčitú.

10.6.6) Kupujúci má právo požadovať od Predávajúceho prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov alebo právo na obmedzenie osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť osobných údajov.

10.6.7) Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov.

10.6.8) Poskytnutie osobných údajov uvedených v bode 10.1. Kupujúcim je potrebné pre uzavretie Zmluvy alebo poskytnutie Služby.

10.7) Informácie o právach dotknutej osoby – Kupujúceho: 
Osoba poskytujúca osobné údaje (dotknutá osoba – Kupujúci) má v zmysle ustanovenia čl. 15 až 22 a čl. 34 GDPR nasledovné práva

10.7.1) Právo na prístup k osobným údajom podľa čl. 15 GDPR :Dotknutá osoba má právo získať od Predávajúceho potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a k informáciám uvedeným v bode 10.8.

10.7.2) Právo na opravu osobných údajov podľa čl. 16 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.

10.7.3) Právo na výmaz osobných údajov podľa čl 17 GDPR: Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak:

  1. osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,
  2. dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,
  3. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu,
  4. osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,
  5. je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa GDPR, Zákona o ochrane osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
  6. sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.

10.7.4) Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov podľa čl. 18 GDPR : Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak:

  1. dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho Predávajúcemu overiť správnosť osobných údajov,
  2. spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,
  3. Predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku,
  4. dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane Predávajúceho prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.
    Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je Predávajúci povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.

10.7.5) Na základe čl. 19 GDPR  je Predávajúci v prípade, ak to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o príjemcoch, ktorým oznámil opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.

10.7.6) Právo na prenosnosť osobných údajov podľa čl. 20 GDPR : Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla Predávajúcemu, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi.

10.7.7) Právo namietať spracúvanie osobných údajov podľa čl. 21 GDPR : Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov Predávajúceho alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom.

10.7.8) Na základe čl. 22 GDPR  má dotknutá osoba právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

10.7.9) Na základe čl. 34 GDPR  má dotknutá osoba právo, aby jej Predávajúci bez zbytočného odkladu oznámil porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.

10.8) Poskytnutie informácií dotknutej osobe

10.8.1) Predávajúci je povinný  poskytnúť dotknutej osobe na základe jej žiadosti informácie podľa čl. 13 GDPR a oznámenia podľa čl 15 až 22 a čl. 34 GDPR , ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá osoba, informácie môže Predávajúci poskytnúť aj ústne, ak dotknutá osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Predávajúci je pri uplatňovaní práv podľa čl. 15 až 22 GDPR  povinný poskytnúť dotknutej osobe súčinnosť.

10.8.2) Predávajúci je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu 1 do jedného mesiaca od doručenia žiadosti. Uvedenú lehotu môže Predávajúci v odôvodnených prípadoch s ohľadom na komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj opakovane. Predávajúci je povinný informovať o každom takom predĺžení dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi predĺženia lehoty.

10.8.3) Informácie podľa bodu 1 poskytuje Predávajúci bezodplatne.

10.8.4) Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná najmä pre jej opakujúcu sa povahu, Predávajúci môže požadovať primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na základe žiadosti.

10.9) Obmedzenie práv dotknutej osoby 
O obmedzení práv dotknutej osoby v súlade a podľa čl. 23 GDPR a § 30 Zákona o ochrane osobných údajov Predávajúci informuje dotknutú osobu, ak tým nie je ohrozený účel obmedzenia.

11) Karta bezpečnostných údajov k výrobkom Chalk Paint

Kupujúci vyjadrením súhlasu s týmito obchodnými podmienkami potvrdzuje, že sa oboznámil s kartami bezpečnostných údajov k výrobkom Chakl Paint. Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na Prevádzke Predávajúceho a sú súčasťou všeobecných obchodných podmienok.

Karty bezpečnostných údajov sú k nahliadnutiu na webovej stránke predávajúceho.

12) Organizovanie Workshopov (kurzov maľovania)

Predávajúci organizuje pre Kupujúcich kurzy maľovania – Workshopy. Registrácia na Workshop je možná na portáli www.stare-casy.sk. Registrácia na Workshop je záväznou objednávkou služby. Platbu za Workshop musí Kupujúci vykonať vopred prevodom na účet najneskôr desať (10) dní pred konaním Workshopu. Výzvu na úhradu s uvedením sumy, variabilného symbolu a čísla účtu dostane Kupujúci v emaily potvrdzujúcom registráciu na Workshop. V prípade, že úhrada za Workshop nebude pripísaná na účet Predávajúceho aspoň sedem (7) dní pred plánovaným dátumom konania Workshopu, je Predávajúci oprávnený rezerváciu pre Kupujúceho zrušiť bez náhrady. Cena za Workshop je vždy uvedená pri popise Workshopu a je súčasťou objednávky.

Neúčasť na Workshope

V prípade, že sa Kupujúci nemôže na Workshop z vážnych dôvodov dostaviť, je povinný o tom bezodkladne informovať Predávajúceho. Po vzájomnej dohode sa presunie účasť kipujúceho na workshope na iný vhodný termín, prípadne Predávajúci presunie zaplatený obnos na poukážku na nákup tovaru - peniaze nevracia.  V prípade, že sa Kupujúci Workshopu bez predchádzajúcjeho informovania predávajúceho nezúčastní, je Kupujúci povinný zaplatiť Predávajúcemu storno poplatok vo výške 20% z ceny Workshopu. V prípade platby vopred, bude tento storno poplatok stiahnutý z už vykonanej platby a zostatok prijatej platby bude vrátený na účet Kupujúceho, z ktorého túto úhradu vykonal.

Zrušenie Workshopu zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo Workshop zrušiť. V prípade zrušenia Workshopu budú prihlásení Kupujúci informovaní o zrušení emailom alebo SMS alebo telefonicky. Ak Kupujúci za Workshop, ktorý bol zrušený, zaplatil vopred, bude mu kúpna cena vrátená alebo bude vysporiadaná po vzájomnej dohode.

Zrušenie registrácie na Workshop zo strany Predávajúceho

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Kupujúcemu registráciu na Workshop bez udania dôvodu o čom bude Predávajúci bezodkladne informovať Kupujúceho. V prípade, že Kupujúci uhradil kúpnu cenu za Workshop vopred, bude mu táto kúpna cena v plnej výške vrátená bezhotovostne na účet, z ktorého úhradu vykonal.

Pokyny k Workshopu

Poplatok za Workshop je za jednu dospelú osobu. Workshopy sú určené iba pre dospelých účastníkov ak nie je v popise workshopu uvedené inak. Prosíme Vás, aby ste so sebou nevodili deti, pretože ich prítomnosť ruší ostatných účastníkov Workshopu. V prípade, že sa na Workshop dostavíte s dieťatom, alebo s inou sprevádzajúcou osobou, Predávajúci si vyhradzuje právo takého účastníka z Workshopu vylúčiť bez náhrady.

 

Obchodné podmienky sú platné od 1.1.2020 do odvolania. V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi.  Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše v postavení tzv. reziduálneho subjektu, čo znamená, že bude oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.

Názov subjektu:Slovenská obchodná inšpekcia
Sídlo subjektu:Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27
IČO:17 33 19 27
Dátum zápisu do zoznamu:01. 02. 2016
Adresa na doručovanie:Slovenská obchodná inšpekcia
ústredný inšpektorát
Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
Bajkalská 21/A, p. p. 29
827 99 Bratislava 27
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe:ars@soi.sk
adr@soi.sk
Telefonické číslo:+421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41
Fax:+421 (0)2/53 41 49 96
Poverené fyzické osoby, ktoré v mene subjektu alternatívneho riešenia sporov riešia spory (akademický titul, meno, priezvisko, dĺžka funkčného obdobia)Mgr. Ing. Petra Píšová
Ing. Mária Jurinová
Mgr. Eva Habalová    
Ing. Monika Sartorisová
Mgr. Miloš Šulgan
JUDr. Martina Sujová
Mgr. Peter Liščinský
Mgr. Monika Kapitánová
 
Jazyky, v ktorých je možné podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu a viesť alternatívne riešenie sporuslovenský jazyk
anglický jazyk
Druhy sporov, ktoré subjekt alternatívneho riešenia sporov riešiVšetky spory okrem sporov vyplývajúcich zo:
  • zmlúv o pripojení do distribučnej sústavy,
  • zmlúv o pripojení do distribučnej siete,
  • zmlúv o združenej dodávke elektriny,
  • zmlúv o združenej dodávke plynu,
  • zmlúv o dodávke a odbere tepla,
  • zmlúv o dodávke pitnej vody, a
  • zmlúv o odvádzaní odpadovej vody uzatvorených so subjektom vykonávajúcim regulovanú činnosť podľa osobitného predpisu, a
  • zmlúv o poskytovaní verejných služieb, ktoré sa týkajú kvality a ceny služieb,
  • zmlúv o poskytovaní poštových služieb, ktoré sa týkajú poštových služieb a poštového platobného styku, a
  • zmlúv o poskytovaní finančných služieb.
Dôvody, na základe ktorých subjekt alternatívneho riešenia sporov môže odmietnuť riešiť spor podľa § 13 ods. 4 zákona
  • ak spotrebiteľ podá návrh po uplynutí jedného roka odo dňa  doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy spotrebiteľ odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal,
  • ak sa spotrebiteľ pred podaním návrhu preukázateľne nepokúsil vyriešiť spor komunikáciou s predávajúcim
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20,- €
  • ak vecou, ktorej sa návrh týka, sa už predtým subjekt zaoberal a spotrebiteľ bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a ARS by vzhľadom na všetky okolnosti bolo zjavne neúčelné
  • ak vzhľadom na všetky okolnosti je zrejmé, že ARS by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia
Poplatok za začatia alternatívneho riešenia sporovalternatívne riešenie sporov je bezodplatné
Právne predpisy, podľa ktorých postupuje pri riešení sporov
  • zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov,
  • zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 170/2018 Z. z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu  a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 161/2011 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri poskytovaní niektorých služieb cestovného ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v  platnom znení  (Timesharing)
  • zákon č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach,
  • zákon č. 646/2005 Z. z. o ochrane niektorých rozhlasových programových služieb a televíznych programových služieb a služieb informačnej spoločnosti a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 182/1993 Z. z. o vlastníctve bytov a nebytových priestorov v platnom znení
  • zákon č. 136/2010 Z. z. o službách na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom  znení
  • zákon č. 78/2012 Z. z. o bezpečnosti hračiek a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom  znení
  • zákon č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave v platnom znení
  • relevantné ustanovenia Občianskeho zákonníka týkajúce sa spotrebiteľských zmlúv,
  • zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • zákon č. 657/2004 Z. z. o tepelnej energetike,
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 261/2004 z 11. februára 2004, ktorým sa ustanovujú spoločné pravidlá systému náhrad a pomoci cestujúcim pri odmietnutí nástupu do lietadla, v prípade zrušenia alebo veľkého meškania letov a ktorým sa zrušuje nariadenie (EHS) č. 295/91
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 1107/2006 z 5. júla 2006 o právach zdravotne postihnutých osôb a osôb so zníženou pohyblivosťou v leteckej doprave
  • Nariadenie EP a R (ES) č. 1008/2008 z 24. septembra 2008 o spoločných pravidlách prevádzky leteckých dopravných služieb v Spoločenstve
  • Nariadenie EP a R (EÚ) č. 181/2011 zo 16. februára 2011, o právach cestujúcich v autobusovej a autokarovej doprave a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004
  • Nariadenie EP a R (EÚ) č. 1177/2010 z 24. novembra 2010 o právach cestujúcich v námornej a vnútrozemskej vodnej doprave, ktorým sa mení a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004
Záväznosť a právne účinky výsledku alternatívneho riešenia sporuuzavretá dohoda o vyriešení sporu je pre strany sporu záväzná

 

Novinky z nášho blogu

Ako namaľovať kuchyňu
15.11.2022
Ako namaľovať kuchyňu
Kuchyňa je srdcom každej domácnosti, každý jej člen v nej trávi veľa času. Preto sa kuchyniam dostáva pri zariaďovaní domácnosti asi najväčšia pozorno... čítať celé
Návod na maľovanie s Fusion Mineral Paint
24.06.2022
Návod na maľovanie s Fusion Mineral Paint
Chcete si namaľovať nábytok ale bojíte sa, že povrch nebude vyzerať "profesionálne"? Objavujú sa vám vo farbe ťahy štetcom alebo neželaná textúra? Vyh... čítať celé
Koľko vrstiev farby budem potrebovať?
30.08.2021
Koľko vrstiev farby budem potrebovať?
Asi najčastejšia otázka od vás je: "Koľko vrstiev farby budem musieť dať? Stačí jedna vrstva?..." 🖌🖌🖌 čítať celé
Ako patinovať s Glazúrou Fusion Mineral PaintTM
16.08.2021
Ako patinovať s Glazúrou Fusion Mineral PaintTM
Všetko čo potrebujete vedieť o skvelom produkte od Fusion Mineral PaintTM - starožitnej glazúre Antiquing Glaze - vytvorte jednoducho krásnu starú pat... čítať celé
Chcem odoberať newsletter

                                                                                                                                                                               

Kontaktné údaje:

Obchodík Staré Časy

Kasárenská 217

90050 Kráľová pri Senci

tel: +421 903 429 777

martinasimonekova@gmail.com

FACEBOOK

INSTAGRAM

YOUTUBE

Fakturačné údaje:

Mgr. Martina Šimoneková - Staré Časy
Kráľová pri Senci 217
900 50 Kráľová pri Senci
IČO: 50930346
DIČ: 1123470777

IČ DPH: SK 1123470777

Som platca DPH

Zapísaná v: Okresný súd Senec, Ž. R. Č.: 140/21332

 

 

Otváracie hodiny:

dočasne po dohode - volajte 0903429777!

Pondelok:

Utorok:

Streda:

Štvrtok:

Piatok: 

Sobota:

Nedeľa:

 

OBCHODNÉ PODMIENKY

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk